måndag 18 juni 2012

Träningsvärk ♥

Är det bara jag som älskar känslan av träningsvärk? Idag värker hela underkroppen, framsida lår, baksida lår, rumpa och ljumskar. Även magen har fått sin beskärda del! NTC-passen är verkligen toppen, det räddade verkligen helgen eftersom det spöregnade hela tiden.

Här kommer gårdagens. Det blev ett underskott på 303 kcal, vilket kanske är mycket... Men jag var inte hungrig, utan åt frukost, lunch och middag. Visserligen var det en kort dag eftersom jag gick upp ur sängen kl 09, och åt inte frukost förrän 10:30 så det kanske är därför jag klarade mig på 924 kalorier. Känns riktigt bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle du kunna skriva vad du äter under en hel dag? Och vet du hur många kalorier en tonfisk burk (i vatten) inehåller?

Tjockisen sa...

Anonym: Självklart kan jag det! Håll utkik så kommer det närmaste dagarna :)
Det är olika hur mycket kcal 1 burk tonfiks innehåller. Jag brukar köpa Abbas i vatten och där väger tonfisken ca 80 gram avrunnen, = 85 kcal :)
Tonfisk är supernyttigt, bra fetter och massa protein!

TIME TO GET SKINNY sa...

Kämpa på tjejen! Jag är liksom du lite för tung, följ gärna min resa så kan vi peppa varandra :D
http://timetogetskinny.blogg.se