fredag 15 juni 2012

Dagens träning

Efter jobbet åkte jag hem till min pojkvän, men jag var orolig i bilen för jag visste att mitt kaloriintag skulle skita sig idag. Det är fredag liksom. Så jag kom på den geniala idén att ringa till gymmet där han bor och fråga om man kunde komma och träna en gång. Och det fick man såklart, men det kostade 150 kr. Dyrt som fan, men vad gör man :P Det blev 20 min på crosstrainern, och 20 min på löpbandet. Hade tänkt vara där i en timme, men mina benhinnor gör så förbannat ont :/ Nåväl, 318 kalorier sammanlagt blev jag av med i allafall! Den här dagen kanske går bra ändå :)

3 kommentarer:

cathrine sa...

Hej! Snubblade över din blogg idag. Hoppas du lyckas med ditt mål! Jag skriver för tillfället mycket om träning i min blogg. Har träffat en personlig tränare och ska få mitt träningsprogram på tisdag. Jag bär inte direkt på övervikt men jag har slitit o gymmet flera år och nu vill jag faktiskt SE resultat. Kika in om motivationen tryter, kanske vi kan sporra varandra =) www.catba.blogg.se

spiderchick sa...

tack för din goa kommentar, jag blev glad :-) kram

J. sa...

Hoppas det går bra med träningen! :)