söndag 17 juni 2012

Dagens träning

Hej på er!

Det har börjat ramla in lite kommentarer.
 Jag tror inte ni anar hur glad det gör mig! Det sporrar mig ännu mer
 med att lyckas med det här! Men nu gör jag det inte bara för min
skull, utan även för att inspirera er! Tack för era fina ord,
och fortsätt titta in här ibland  ♥ ♥ ♥

Här kommer dagens träning! Det blev 30 min Get Lean Beginner Sweat + Shape med Nike Training Club-appen. Jag tänkte köra mer än 30 min, men alltså. SHIIIT va jobbigt det var! Svetten droppade från ansiktet, och min redan galna träningsvärk kommer vara 2 gånger värre i morgon... Ni måste ladda ner NTC!!


SVETT! Det droppade från ansiktet hela tiden!


Jag fick låna vikter av min pojkvän. Meningen är
att man ska ha dem runt fotlederna när man springer
men jag använde de på varsinn arm istället. De väger bara
1 kg styck, men det var en galen skillnad! Mycket jobbigare!

7 kommentarer:

Inspire me, darlin sa...

Så himla inspirerande din blogg är! Underbart! Jag blir så sjukt taggad! Ska börja följa din blogg nu :D

Lina sa...

Härligt!!

elin sa...

härligt att läsa! kom bara ihåg: det är bättre att bara köra ett kortare pass där du ger allt, än fler längre där du bara anstränger dig halvhjärtat.

Matilda Sandén sa...

Vad duktig du är!

lejla sa...

Åh vad rolig blogg!!! :D

Anonym sa...

Grym är du!!!!!

Kort och Tjock sa...

Har kollat in din blogg de senaste dagarna och jag är verkligen imponerad av din vilja! Jag bestämde mej själv för att tappa några överflödiga kg i förra veckan (börjar på ungefär samma vikt som du!), och har redan tappat motivationen då vågen istället gick uppåt. Aja, nya tag imorgon!

Fortsätt kämpa, du är riktigt duktig! =D