torsdag 28 juni 2012

Gårdagens

Snacka om exakt! Underskott på 1 kalori, haha! Måste ju vara grymt. Unnade mig till och med lite glass igår kväll efter allt cyklande ^^ Kanske inte optimalt, men så länge jag håller min kalorigräns tycker jag att det var okej. Idag blir det ridning som träning och i morgon ska jag på möhippa direkt efter jobbet så jag vet inte om jag kommer hinna träna alls... Får ta igen det på lördagen sen.

Jag fick en fråga om vilka appar jag använder,
och det är ju ett helt gäng så jag tänkte göra ett inlägg om det sedan.
Skulle det vara intressant?

3 kommentarer:

Malin sa...

Ja, gör ett sånt inlägg! :)

elin sa...

duktigt, och du hade helt klart förtjänat lite glass!;P

ja, det är alltid kul att få höra om lite nya appar och sånt!

Tjockisen sa...

Nu finns min applista uppe i ett eget inlägg :)