torsdag 14 juni 2012

Gårdagens träning

God morgon!

Igår va en skum dag... Ni skulle ha sett mig på kvällen.
Efter en lyckad dag kom jag hem och bytte genast om och tog en powerwalk på 47 minuter = 320 brända kalorier. Väl hemma såg jag fram emot en myskväll med mig själv i soffan framför säsong 2 av How I Met Your Mother som brorsan tankat ner till mig :P Till middag blev det salami och en speciell brieost som jag älskar. Hela osten (119 gram) och halva förpackningen salami åt jag först och det täckte mitt kaloribehov perfekt. Senare på kvällen fick jag ett ryck och satte i mig resten av salamin... Kaloriöverskott med 250 kalorier!! =O
Vilken panik jag fick! Jag trodde inte att salamin skulle ge så mycket kalorier, det är ju bara kött typ! Så för att jämna ut kaloriintaget för dagen var jag tvungen att röra på mig. Youtube blev min räddning. 30 minuter senare kände jag mig lugn igen. Dagen räddad!
Denna körde jag. Jobbig som fan och fixade inte alla
övningar utan ersatte dem med lättare.
Enligt ShapeUp brände jag 257 kalorier, och enligt Fitness Blenders
hemsida bränner man 270 som kvinna så det stämmer nog ganska bra.

Gårdagens intag!

Inga kommentarer: