torsdag 21 juni 2012

Inför midsommar

Jag har funderat på hur jag ska göra inför i morgon när det är midsommarafton. Jag ska fira med ett gäng kompisar med grill, sill, lekar och antagligen en hel del vin. Jag kommer släppa på gränserna lite i morgon och se till att ha riktigt roligt och inte oroa mig för eventuellt kaloriöverskott, men man behöver ju inte överdriva.
Jag ska försöka hålla mig till vin, låta bli snacks och onödiga kolhydrater och istället äta sill, kött och grönsaker. I morgon bitti tänkte jag även ta en ordentlig cykeltur på minst en timme!

Här kommer gårdagens intag. Jag har haft underskott på några hundra kalorier varje dag sen i söndags, och det känns lite oroande. Jag är dock inte hungrig om dagarna så borde det vara lugnt va? Vad tror ni?


Är jag sugen på något litet efter middagen brukar jag äta Wild Chips! Jag tycker att de är jättegoda, och eftersom det bara är torkat kött innehåller de nästan 0 kolhydrater och mycket protein. Har ni testat dem någon gång? 
0,5 påse är bara 60 kalorier!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej undrar vad appen heter som räknar kalorier? Vilken bra blogg du har :)

Tjockisen sa...

Anonym: Den heter ShapeUp, eller Kaloriräknaren på svenska :) Och tack så mycket förresten!