söndag 17 juni 2012

Gårdagens + magbild

Lördagen slutade med ett liiitet överskott. Summa, 1249 kalorier och det känns riktigt bra, just för att det var lördag. Ett glas vitt vin, kyckling med 1 dl ris till middag och lite brieost på kvällen.

Idag har jag galen träningsvärk i lår, rumpa och mage. NTC-passet igår spöade verkligen skiten ur mig, och det känns bra att jag kunde pressa mig själv ordentligt, fast jag bara var hemma och tränade framför tv:n!

Min mage igår kväll. Usch, usch, usch!!
 
Gårdagens!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket pass på NTC har du gjort, finns nämligen massor och jag har ingen aning om vilken jag ska välja?

Tjockisen sa...

Anonym: Tack för din kommentar! Jag har bara tränat med NTC två gånger, första gången tog jag Get Lean Beginner Crunch+Burn i 45 min. Det var den som gav mig den galna träningsvärken :P Lätta övningar för hela kroppen, och några recoverpauser!
Idag körde jag Get Lean Beginner Sweat+Shape 30 min som var lite tuffare, inga recovers alls! Svettades hur mycket som helst haha!
Lycka till!
/Tjockisen

LIIV - vanlig men unik sa...

Kul att det går bra för dig! :)

Paula sa...

haha...förvillande lik min mage =D

Anonym sa...

Okej tack för ditt svar ang träningspasset!! Jag fortsätter följa dig för mer motivation!!!

Hanna sa...

Skriver som ovan: Kunde varit en bild på min mage ;) Mycket likt. Fast du verkar aningens duktigare än mig på det här med träningen :) Vad är det för app du använder dig av? Den verkar bra. Undrar om den finns här på nätet.. helst gratis, hehe.

Tjockisen sa...

Hanna: Jag använder ShapeUp (app till iPhone, gratis) för att hålla koll på kalorierna. Den räknar ut hur många kcal du ska äta varje dag för att nå ditt mål. Den är TOPPEN!

Träningsappen heter Nike Training Club (NTC) och är också gratis! Den ger en inga ursäkter, med den finns alltid möjlighet till ett träningspass :)

Det är verkligen svårt att komma igång med att träna, tro mig... I've been there... Ladda ner ShapeUp, NTC och fortsätt kika in här så lovar jag att du blir peppad!! Stor kram!

Hanna sa...

Tack för svaret! I will :)