onsdag 13 juni 2012

Orolig

Jag är orolig över att min motivation försvinner (som den alltid gör...) och att jag lägger ner efter nån vecka. Hur förhindrar man det? Det enda jag kan komma på är att mata på med inspirationsbilder i bloggen och ha dem nära tillhands. Just nu är jag ASPEPPAD och är överdrivet  noga med kaloriräkningen.

ShapeUp-appen till iPhone. Gårdagen gick bra,
trots att jag blev bjuden på jordgubbar med grädde
i stallet. Dock tog jag nästan ingen grädde.

Vilket upplägg ska jag ha i bloggen? Jag funderar på att lägga ut mitt kaloriintag varje vecka, samt vikten vecka för vecka i en meny på sidan. Mat, träning och inspiration blandas i olika inlägg tillsammans med resultaten från ShapeUp. Vad tror ni om det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är alltid svårt att hålla motivationen uppe om man går ut för hårt. Dvs om man ofta känner sig hungrig och aldrig unnar sig sånt som man tycker är gott.
Jag rekommenderar dig att gå med i viktväktarna. Där får man äta allt, men i rimliga mängder
/ Lisa