fredag 29 juni 2012

Invägning 3

Invägning från i morse!

Vikt: 88,9 kg
Förändring: + 0,6 kg

Midja: 82 cm (-2 cm)
Mage: 96 cm (-1 cm)
Höger överarm: 33 cm (-1 cm)
Höger lår: 71 cm (+-0)
Under bröst: 83,5 cm (-0,5 cm)

Vecka 3:
Fredag: 2543 kcal överskott på 1325
Lördag: 1947 kcal överskott på 729
Söndag: 1278 kcal överskott på 60Måndag: 1176 kcal underskott 42
Tisdag: 198 kcal underskott på 1020
Onsdag: 1217 kcal underskott på 1
Torsdag: 864 kcal underskott på 354
Genomsnitt  per dag: 1317 kcal

Jaaa... Vad säger man? Vikten: Åt helvete. Måtten: YAAAY!!
I morse när jag drog på mig mina nytvättade jeans fick jag spänna bältet ett hål till. Kläder ljuger aldrig, så onekligen stämmer måtten, och det känns bra. Men att jag faktiskt har GÅTT UPP 6 hekto känns skit. Hur kan det komma sig? Det måste bero på Midsommar där jag gick över alla gränser som finns. Fan :(

6 kommentarer:

Anonym sa...

Se det som en motivation

Anonym sa...

Låt det inte stoppa dig, väg dig inte så ofta kanske, halvt kilo upp eller ner kan bero på så mycket annat. Fokusera på byxorna och skärpet istället :9

Anonym sa...

Muskler väger mer än fett så det kan vara så att du har lagt på dig 0,6 kg muskler men samtidigt tappat fett då dina mått har minskat :)

Anonym sa...

Måste bara förtydliga vad föregående person har skrivit. Alltså muskler väger INTE mer än fett. 1 kilo muskler/1 kilo fett= 1 kilo. 1kilo är 1kilo!! Däremot har 1 kilo muskler mindre densitet, dvs det tar mindre plats (man är fastare). Men med tanke på att dina mått minskat så har nog din muskelmassa ökat och det är ju jättebra. Ju mer muskler vi har desto mer förbränner vi!!
Fortsätt kämpa, bakslag kommer lite då och då!!

Cathrine sa...

Som andra skrivit så kan det även va muskler. Sen jag börja träna (ca.2 år sen) ha jag gått upp 3-5kg. Men har en mycket vackrare kropp...

Insulina sa...

Oj du äter väldigt likt mig! Skönt att se. Bra blogg!