måndag 18 juni 2012

Middagstips

En god och kalorifattig middag som jag brukar äta är Findus Grönsakssoppa! Den är aningens smaklös, men använd lite mindre vatten än vad som rekommenderas så blir det godare. Deras köttsoppa är också god men jag gillar inte köttbitarna i den :P

En burk räcker till två middagar = 49 kcal per middag :) Bra va?



Bilderna blir så små när jag mobilbloggar, väldigt irriterande!!
Jag använder Bloggpress, har någon nått bättre tips?
Får fixa till inlägget i morgon när jag har dator igen...

9 kommentarer:

Anonym sa...

allt bra idag? :)

Sofia sa...

wow, har läst hela din blogg nu och gud vad duktig du är!! din motivation smittar av sig och ger mig styrka, tack! :D

Tjockisen sa...

Sofia: TACK!! Det är kommentarer som din som får mig att vilja fortsätta :) Jag hoppas ni finner inspiration, det är det som är meningen <3
Stor kram!

nicoline sa...

Guu vad duktig du är!!:D hoppas du får en jättetrevlig sommar!:)))

Lina sa...

Vad gott!

Unknown sa...

Sv: Hihi tack!! Jag blir så glad! ^^

Hm, jag gillar grönsakssoppa, ska testa den! Min syster brukar göra kesoplättar, minns inte riktigt exakt hur man gör men går säkert att googla ^^ Hon sa att om man anväder keso med päronsmak smakar plättarna rätt sött och man kan äta dom typ som pannkakor fast man behöver inget socker eller sylt på ^^

Anonym sa...

okej, det är bara bra med mej! :)

G.O.S sa...

bara klicka på bilderna så blir det större.. finns det inte någon fuktion som på blogger.se har att man kan ställa in hur STORA bilderna blir om man bloggar från mobilen

Tjockisen sa...

G.O.S: Jag kan inte kommentera din blogg tyvärr, så du får svar här:
Tack för tipset! På Bloggpress-appen har jag inställningen att bilderna ska bli stora, men ändå blir de pyttesmå :/ Ska desta att klicka på dem.
/Tjockisen