onsdag 27 juni 2012

198 kcal?

Kaloriintaget igår blev väldigt lågt. Jag försov mig och hann inte äta frukost, men jag var ändå inte hungrig. Sedan åt jag lunch (stor portion) frukt till mellanmål och köttsoppa samt 2 mackor till middag. Visserligen red jag i drygt en timme och brände lite kalorier där, men mitt intag slutade ändå på endast 198 kcal... Men jag var inte hungrig, så då borde det vara okej va? Vad tror ni?

I morse blev det cykeln till jobbet! Det är fantastiskt skönt när det är fint väder, och jag älskar att sätta mig vid skrivbordet med trötta benmuskler :) Härlig känsla!


Nytt rekord! :D

5 kommentarer:

Yoannah sa...

Va duktig du är!

sv:Tack så jättemycket! Vad glad jag blir!
Ska ta och testa appen idag också :D

Marie sa...

vilken inspirerande blogg! Jag har också äntligen bestämt mig för att göra något åt mina osunda matvanor och din blogg inspirarar verkligen!:)

Ebba sa...

Vad använder du för appar? Svara gärna i ett inlägg
Eller skriv en kommentar på min blogg
Tack. Älskar din blogg

Anonym sa...

Inte bra att äta så lite. Risken är att du inte går ner i vikt. Se till att alltid komma upp i kaloriintaget du ska ha. Kroppen behöver bränsle för att förbränna!!
Lycka till!!

Tjockisen sa...

Marie: Tack för din kommentar, va roligt att du känner dig inspirerad! (Det är det som är meningen) Jag hoppas att du fortsätter kika in här ibland! Dela gärna med dig av tips så skriver jag om det i bloggen!