tisdag 19 juni 2012

Igår

13 km tur och retur på cykel brände bort 661 kalorier! Inte så illa :) Idag blev det dock bilen till jobbet eftersom jag måste till stallet direkt efter. Men i morgon tar jag cykeln igen!

Här är gårdagens. Det gick jättebra tack vare cyklingen och jag kunde till och med äta lite mer frukost än innan. Jag är en riktigt sucker för Yoggi Müsli Top med vaniljsmak, men en sån liten burk är hela 187 kcal! =O Så jag äter bara dem när jag vill unna mig lite lyx :P

Idag tänkte jag skriva ner och fota allt jag
äter så får ni en redogörelse för hela dagens
intag i morgon. Det var en gullig läsare som frågade om
det :) Skulle det vara intressant?
Är det något annat ni saknar i bloggen?

1 kommentar:

cathrine sa...

Här kommer lite mera om ryska joggisen... Här hos mig finns den i vanliga matbutikerna bredvid den turkiska och grekiska joggisarna. Den ryska är förpackade i burkar (som den turkiska och grekiska även är här, vet inte hur de är i sverige?)

Igår var jag på kalas och de serverades jordgubbstårta. Jag åt istället jordgubbar och en klick rysk joggis och de var precis lika gott men tusen gånger nyttigare =) Hoppas de går bra för dig! kram