lördag 16 juni 2012

Dagens träning

Idag testade jag en ny app som jag blev tipsad om! Den heter Nike Training Club (NTC) och har färdiga pass med olika inställningar. Cardio, Strength, Get Lean osv. Det finns pass från 15 minuter till en timme, så det finns inga ursäkter! Du behöver inga redskap heller!

Dessutom är den gratis! Jag körde Get Lean Beginner 45 minuter och jösses... Jag var helt slut efter det, svetten bara rann! Underbar känsla. Den här ska jag helt klart fortsätta använda! Dock kan man inte se hur många kalorier man bränner, men jag jämförde den med ett normalt aerobics-pass, och det gav 385 brända kalorier.

5 kommentarer:

eiralarsson sa...

Sv: Vad bra att du blir glad av min ärlighet! Den är från Indeska (stavas?) ;)

jessica sa...

ja jag håller med, riktigt fint är det, men det är så himla svårt att göra rätt, ge rätt mängd mat osv, och sen dör dom hela tiden utan att man fattar varför, för mat får dom inte för mycket av, dom är inte ens tjocka :(

Linda-Mamma till Alfred sa...

Heja dig!!
Åh tack så hemskt mkt!haha näää jag trodde detsamma om mig själv att allt skulle kladda till sig efter typ 2 sek men icke sade nicke;)

Hanna sa...

Jag blev så nyfiken på appen men jag hittar den inte :-/

Tjockisen sa...

Hanna: Sök på Nike Training Club i Appstore! I min iPhone kommer den upp som första träff då.