onsdag 11 juli 2012

Vilket flow!

Vilket flöde jag är i nu! Har legat runt 1000 kalorier i drygt en vecka, och det känns riktigt, riktigt bra! På fredag ska jag till en gammal vän och spela tv-spel och dricka vin så då kommer det bli överskott. Men ibland måste man släppa loss lite, det är viktigt att ha roligt också! Så länge man skippar onödiga intag som chips, onyttig mat och liknande så är det okej, bara det inte blir för ofta.



Tusen tack för era tips på mellanmål i förra inlägget! Flera tipsade om kvarg, och det är helt nytt för mig. Det låter nästan för bra för att vara sant! Ska handla idag, tänkte köpa kvarg och hallon då och ta med till jobbet i morgon. Ska bli jättespännande! 
Nötter är ju kanonbra, men som någon också skrev, väldigt energirika tyvärr. Ägg har jag förätit mig på dessvärre, får spykänslor bara av att tänka på ägg... När jag gick på LCHF för typ ett år sedan åt jag nästan bara ägg i alla dess former tills det nästan rann ur öronen på mig.

Inga kommentarer: