måndag 2 juli 2012

Otaggad...

Sitter här på jobbet och känner mig sjukt otaggad. Vill bara hem och lägga mig i soffan med en påse chips och en stor skål dipp :( Känner mig uppblåst och fetare än vanligt! Blir äcklad av min kropp och sitter på petar mig själv på dubbelhakan hela tiden. Äckligt.
Måste få en nytändning känner jag... Ska sätta mig och leta efter inspo-bilder nu, då brukar man komma igång. Måste ut på en ordentlig springtur idag, man mår ju faktiskt MYCKET bättre efter ett träningspass!

Mage och lår som väller ut över stolen.
Mår så DÅLIGT när jag ser detta!!

2 kommentarer:

Erika sa...

Fortsätt kämpa på! Rom byggdes inte på en dag :p tycker att du är superduktig!!

elin sa...

se det så här: det du fick i dig i lördags är KNAPPT så mycket som är det rekommenderade dagliga intaget för en kvinna, det vill säga att du gick egentligen på plus/minus noll.

för att räkna hur många kalorier man egentligen gör av med på en dag är det bästa sättet att ha på sig pulsklocka/-band som räknar ut det åt en. kanske gör du av med mycket mer än du tror?:)

you can do this! krams