lördag 14 juli 2012

Löparskor?!

Jag är i stort behov av nya löparskor. De jag har nu är från Nike och var jättebra i början, men nu får jag ont under fötterna av dem ("trampdynorna" ni vet) och jag inbillar mig även att mina knän tar stryk av att de börjar bli dåliga. Men är det något som är en djungel så är det just träningsskor... Visst kan man gå till typ Löplabbet eller en sportaffär så kan väl de göra nån mätning eller nått, men det är ju så DYRT! Kanske måste göra det ändå någon gång när jag har råd...

Men tills dess surfar jag runt på nätet och läser och kollar.
Vilka skor använder ni? Har ni något favoritmärke?

6 kommentarer:

Erika sa...

Jag springer/går i asics, de är underbara! Satsa hellre på ett par lite dyrare det lönar sig i längden :)

Mia sa...

Jag har ett par jag har haft i flera år, så ta din tid och leta efter några som verkligen sitter Perfekt, och är av ett bra märke så sparar du på det i längden!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hanna S sa...

Snygg blogg sötis!

va gärna med och tävla om veckans blogg hos mig!
en blogg som har ca 500-800 besökare!!
http://hannaasalomonsson.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

Anonym sa...

adidas är min favorit :)
H/Emma

Cathrine sa...

Hej! Såg att de va en som tyckte att dyrt lönade sig. Jag var in i den lokala sportaffären, fick fötterna mätta och inlägg gjorda (ca. 500kr) plus köpte skor för 2000 kr. Jag har massa blåsor och skavsår, kan inte springa med inläggen i för dom är för hårda. Nu ha jag löst de med att Linda fötterna plus dubbla strumpor på ena foten. Dyrt är inte alltid bäst!