tisdag 17 juli 2012

Gårdagens

Igår åt jag för mycket kalorier och hade egentligen tänkt strunta i att träna. Jag spenderade hela eftermiddagen i tvättstugan och hemma och städade, bäddade rent och sorterade kläder istället, och först vid halv åtta la jag in alla mina intag i ShapeUp och upptäckte att jag hade ätit 300 kalorier för mycket! =O PANIIIIK! Då var det ju bara att byta om och sätta på RunKeeper och ge sig ut på en springtur i alla fall. Men det var väldigt behagligt att springa på kvällen när inte solen stekte och jag mådde kanonbra efteråt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Hittade hit av en slump, har läst igenom hela din blogg och blivit så inspirerad! Nu jäklar ska jag sätta fart och bli av med mina 10 kg förmycket som jag släpar runt på!
Men en fråga, jag har problem med träningsapparna, jag har gått samma runda 3 ggr, en g med runkeeper som sa att rundan var drygt 7 km, en g med löparappen so
sa att rundan var 5 km och en gång med sports tracker som sa att rundan var 4 km... Har du samma problem och vilken använder du mest/ litar mest på?!
Kan du lägga upp några mer tips på bra kost? Det vore toppen, jag behöver lite inspiration!
Tack för en bra blogg och fortsätt kämpa, du är grym!
/Mary