tisdag 24 juli 2012

Otaggad

God morgon!

Jag känner mig ganska otaggad just nu. Försov mig i morse (igen) så att hinna gymma innan jobbet som jag planerat gick inte så bra. Ikväll ska jag dessutom till min mor som fyller år, så då lär det väl bli både fika och god mat. Men jag ska hålla mig till en kopp kaffe och en portion mat, det är ju ändå sällskapet som är allra trevligast :)
Igår blev den en långpromenad med en tjejkompis. Blev såååå sugen på att börja gymma när jag pratade med henne! Hon är medlem på SATS, och det verkar verkligen vara bra gym. Så fort jag krängt min lägenhet och hittat en ny ska jag skaffa gymkort!

2 kommentarer:

Carolina sa...

De känns som du behöver någon/något som motiverar dig mer. Du vill, ingen tvekan om saken. Men du vill inte vara med i utmaningen jag har?

LowerBMI sa...

Hej! Hamnade här efter lite klickande på bloggportalen....

Har själv sen en vecka tillbaka börjat använda samma app som dig. Försöker få koll på vad jag stoppar i mig å vad jag gör av med.

Hoppas på att komma ner i vikt och börja må bra av att se mig själv i spegeln......