tisdag 31 juli 2012

Nästa vecka...

Går jag på semester. SEMESTER!!! I fyra underbara veckor ska jag vara ledig och bara njuta av sovmorgon varje dag och kunna göra vad jag vill. Jag planerar att springa på mornarna så ofta jag kan, och alltså INTE slappa till.

Ett litet problem är bloggen. Jag vet inte riktigt hur jag ska blogga. Jag kommer inte vara hemma speciellt mycket, och blogga från mobilen är både jobbigt och fult. Men jag ska försöka i alla fall. Bloggen har hjälpt mig väldigt mycket hittills! Jag hoppas att ni underbara läsare som följer mig orkar vara kvar, trots att det kanske blir mindre uppdatering under semestern.

Min midja idag!

4 kommentarer:

elin sa...

åh, fy tusan vad härligt! en annan har varken tid eller råd att ha semester, är så avundsjuk! härligt att bara kunna ta allt i sin egen takt

och du, fortsätt unna dig en öl eller ett glas vin - det FÖRTJÄNAR du!:D

GeMina Arts sa...

fin blogg! härligt med semester :)

Var gärna med i veckans blogg och vinn en länk i en vecka! Gå in på: http://geminaarts.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-1-2-3.html

annars får du ha en bra dag!:)

Anonym sa...

Men va fin du är!
Kan du inte ta sånna där jämförelse bilder igen? =) Du ser riktigt smal ut nu!

Cathrine sa...

Du ser riktigt smal ut!!! Kramar