torsdag 19 juli 2012

Igår...

Är så jäkla glad!! Det har hänt en grej privat som gör mig så jävla lycklig ♥ Men det får vi ta en annan gång, detta är trots att en viktminskningsblogg ;)

Här kommer gårdagens! Tränade ju lite på morgonen för att jag var rädd för att mitt kaloriintag skulle sticka mot skyarna på kvällen när jag var hemma hos en gammal vän. Men det gick väldigt bra, det blev underskott till och med. Känns bra inför invägningen i morgon!

Lite senare idag kommer ett inlägg upp där jag svarar på ett par kommentarer jag har fått! Det är så bra när ni ställer frågor, det ger mig idéer till nya inlägg och det är kul att kanske kunna hjälpa er :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad för din skull! Berätta vad det är!:)

Tjockisen sa...

Hihi, det kommer nog inom snar framtid ;)

Anonym sa...

Nu blir man ju lite nyfiken! Vill också säga att jag tycker att det är en jättebra blogg du driver och att jag är jätteimponerad av dig! Heja heja!