tisdag 24 juli 2012

Svar på kommentar

Anonym sa..
Hej!

Jag har nu läst igenom hela din blogg å kan bara säga WOW, bra jobbat! va duktig du är! vilken härlig inspiration man får! jag undrar om du har någon mailadress man kan nå dig på om man skulle vilja ställa lite mer personliga frågor om tips på råd å liknande? Är i stort behov av det å känner att du verkar ha en sund inställning till detta, så det hade varit väldigt kul att få ställa lite frågor å så inför min egna resa som jag bara skjuter framför mig :(

Svar: Tack, snälla, söta du! Det här är anledningen till att bloggen finns, för att inspirera andra! Det är en lång resa, och desto fler vi är som kämpar tillsammans, ju bättre går det :)
Jag har nu fixat en alldeles egen bloggmail som ni mer än gärna fåt maila till. Jag läser alltid alla kommentarer och försöker svara på de flesta också, och såklart kommer jag göra detsamma med mailen!

Ni når mig på densistatjockisen@hotmail.se!

Inga kommentarer: