onsdag 18 juli 2012

Försov mig...

Fan. Försov mig, såklart. Hann bara med 25 minuter på löpbandet och det  blev 200 kalorier. Bättre än inget, men jag hade planerat att köra en hårt pass på en timme typ! Jäkla skit.


Gårdagen gick bra i alla fall, fast jag känner mig ganska otaggad just nu. Jag håller mitt kaloriintag och det är ju huvudsaken, men jag äter inte riktigt på det sätter jag vill. Vill ju hålla nere kolhydraterna, men orkar liksom inte planera varje måltid i förväg... Ibland är det skönt att bara kunna åka förbi macken och käka en korv med bröd liksom. Men men, vi får se om lusten kommer tillbaka.

3 kommentarer:

godissugen sa...

Man kan inte vara på topp jämnt. Jag tycker du är jätteduktig ändå! Du har iaf inspirerat mig. Jag har nu startat en sockerfri månad. Följ mig gärna på http://godissugen.blogg.se/!
Fortsätt kämpa på!

Anonym sa...

Ibland kommer perioder när man helt tappar allt! Något som jag alltid gör är att veckohandla. Man sätter sig ner någon av dagarna ( brukar alltid handla söndagar) skriver upp vad man ska äta för resten av veckan och handlar efter det. Sparar massa tid och energi! :) Jag tycker att det funkar kanon! Fortsätt kämpa! Du gör ett superbra jobb! :) Kramar Maria

Tjockisen sa...

Anonym: Tack för snälla ord, det behövde jag :) Och jättebra tips! Måste bli bättre på att planera längre fram, jag handlar bara mat till dagens middag typ varje dag... Inte bra.