torsdag 12 juli 2012

Pirrigt!

I morgon är det invägning!! Som alltid på torsdagar är jag dödsnervös... Men den här veckan har gått jättebra, så om vågen visar något annat än minus i morgon kommer jag gå sönder :(

Här kommer gårdagens intag. Åt en riktig pangmiddag med makaroner och köttfärssås! Är barnsligt förtjust i det, kan vara min favoriträtt... Det är det bästa med att räkna kalorier istället för att gå på en strikt diet, det är inga förbud! Bara man är noga och väger upp med träning kan du äta nästan vad du vill! Det funkar galant för mig :)

2 kommentarer:

:) sa...

Hej! Måste bara säga det, vad duktig du är! Håller själv på att försöka ändra mitt liv lite grann, har känt ett tag att jag nog bär omkring på 5-6 kilo för mycket. Tack för inspirationen och fortsätt som du gör! Ikväll ska jag träna hårt ;)

Gaymasen sa...

Härligt bär det funkar! Alla dieter är väl bra dieter så länge man tar en som passar för just en själv. Jag älskar också köttfärsås med KOLHYDRATER och skulle inte kunna leva utan det ^^

Kämpa på!

Och ja. Alborgen är sjuuukt kul. Vill tillbaka, redan. ^^