måndag 2 juli 2012

SUCK

Helgerna går inge bra för mig alltså. I fredags var det möhippa, och fast jag höll nere på maten så pajjar alkoholen allting. Ett överskott på 246 slutade det på, utan träning.

Lördagen var ännu värre, då var det 30-årsfest. Jag tog en långpromenad på morgonen som drog bort 247 kcal men dagen slutade på ett överskott på 1157 kcal :( Jävla skit. Och överskottet är endast alkohol (vin!) Det är så svårt att göra det här nu på sommaren när det är fester/evenemang varenda helg... :/

Lördagens totalt urballade intag :(

1 kommentar:

elin sa...

jag tycker du är jätteduktig som verkligen håller i med träning och ordentlig mat!

känner igen det där med att man mår så himla dåligt över att strecket blir rött, när jag vet att jag ska på kalas eller liknande brukar jag spara min "lediga dag" till dess och helt enkelt inte fylla i mitt matintag då. för då vet jag att jag kan äta onyttigt men håller ändå igen lite eftersom jag inte vet hur mycket jag egentligen ätit. det är jätteviktigt att ha både vilodagar och dagar då man struntar att räkna kalorier!