torsdag 5 juli 2012

Nöjd :)

Gårdagen gick jättebra, trots försovningen :) Lax med grönsaker och sås gjord på creme fraiche till lunch, och en supergod tonfiskröra (kommer ett inlägg om den senare!) med kyckling till middag. Mätt och belåten hela dagen, med ett intag på endast 945 kcal! Hann med en springtur också, men det var nästan för varmt för att springa så det blev inte 5 km som jag tänkt. Efter drygt 4 var jag heeeeelt slut och dyngblöt av svett. Men bara att jag ens masar mig ut och springer är framsteg för mig :)


2 kommentarer:

sanna sa...

Hej tjejen. vilken inspiration du är , hamnade på din blogg och har kikat en lång stund och jag ler för jag känner igen mig så, är också i fasen att komma igång, ibland går det trögt ibland inte, men neråt ska det :) ha det gott och lycka till med allt. kramar.

Emma sa...

Hej!
Måste börja med att verkligen berömma dig, du är frymt duktig somorkar och håller på :)
Jag har dock ett litet "tips" eller ja, förslag... Om du kollar på bilden du lade upp så ser du att du har ärir 84gram fett iställe för de 44gram som appen förslår, om du drar ner lite där som kommer du se en större skillnad på vikten tror jag :)