måndag 9 juli 2012

Dagens träning

Idag hade jag planerat att ta en springtur, men det blev en långpromenad istället. Sms:ade en kompis som genast satte sig i bilen och kom hit så gjorde vi sällskap! 7 km och nästan 400 kalorier blev det, plus en massa härligt kompissnack :)

Förresten, ni som har iPhone eller nått liknande, ni har väl en hållare till dem när ni är ute och springer/går/cyklar eller vad ni nu gör? Jag använder min jämt! Jag brukar ha min på underarmen för att lätt kunna kolla kartan, byta låt eller få veta hur lång sträcka man lagt bakom sig. Har ni ingen sån, köp en! Ni ångrar er inte :)


3 kommentarer:

my sa...

Hej! Ville bara säga att jag tycker att du är så himla duktig och du börjar bli en stor inspirationskälla för mig! har bara läst din blogg några gånger men den fångade mitt intresse direkt. Fy vad duktig du är!!! Fortsätt att kämpa!

Tjockisen sa...

My: Tack så hemskt mycket för din kommentar! Jag ska fortsätta kämpa, jag lovar!!

cathrine sa...

Jag har en precis likadan! Känner mig fruktansvärt cool på nått sätt när jag har den.. typ som lara craft i tomb raider eller va den nu heter. Går lättare att springa om man tror man är angelina jolie :D