tisdag 10 juli 2012

Gårdagens

Dessa inlägg känns lite... tråkiga, men jag blir peppad av att veta att ni får mina intag hela tiden :P Jag vill liksom inte skriva blogginlägg där jag har ätit för mycket för då skäms jag, haha! Det är en grej som är så himla bra med att blogga om sin viktnedgång!

Gårdagen gick jättebra, matintagen låg över 1300 kcal men efter långpromenaden på kvällen kom jag ner under gränsen.


Förresten, tack för era fina kommentarer senaste dagarna!
Jag hinner tyvärr inte svara på alla, men idag tänkte jag gå
tillbaka i bloggen och svara på några i alla fall. Gå gärna
tillbaka i bloggen och kolla i inläggen där ni kommenterat
så kanske jag har svarat! Stor kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan!
jag har öven börjat använda shape-up appen, men funderar över hur man kan radera en "vara" ur en måltid. råka i misstag mata in min yougurt dubbelt i morse, vilket leder till att totala intaget är för högt. hur kan ja radera detta, vet du?
Hälsningar Maria

myaraq sa...

jag tycker du är grym iallafall och det är roligt att få följa dig :) jag sysslade med shapeup ett tag men det var sjukt jobbigt tyckte jag. haha. kanske ska börja igen.

Tjockisen sa...

Maria: Va roligt att du använder ShapeUp! Jag tycker att den är bäst! :)
Du kan absolut ta bort dina intag, det är bara att klicka på själva ingrediensen (yoghurten i ditt fall) och ändra antalet portioner. Om du vill ta bort den helt kan du klicka på "ändra" upp i högra hörnet så kommer en liten röd prick fram framför varje ingrediens. Klicka på pricken så raderas den! :) Hoppas du förstod!