onsdag 18 juli 2012

Varför jag gör det här

  • Jag vill vara nöjd med mitt utseende, och det kan bara jag påverka.
  • Jag vill kunna gå klädd i små söta sommarklänningar utan att känna mig obekväm.
  • Jag vill inte gå omkring och hålla in magen hela tiden.
  • Jag vill få en bättre kondition.
  • Jag vill kunna bevisa för mig själv att jag fixar det här.
  • Jag vill nå min målvikt för att senare veta att jag klarar utmaningar som denna.
  • Jag vill kunna ha bikini utan att skämmas.
  • Jag vill inspirera andra att göra samma resa.
  • Jag vill få mina nya träningsvanor till en livslång rutin.
  • Jag vill se hälsosam ut.
  • Jag vill bevisa för de som inte tror att jag klarar det, att jag klarar allt.

2 kommentarer:

samira sa...

hej!!
allt bra?
hur ser denna vecka ut för dig?
kram

Tracy sa...

Hej!
Har följt din blogg i det tysta ett tag. Du gör mig grymt motiverad! I morgon kör jag igång ordentligt jag med, nu är jag trött på daller!

Tänkte kolla, vet att du använder både runkeeper och shapeup, men om jag tar tex en promenad och använder runkeeper står det att jag förbränt ett visst antal kalorier, slår jag in det i shapeup står det annat? Vilket är mest rätt?

Med vänlig hälsning,
Tracy