torsdag 12 juli 2012

Orolig...

Jag är lite orolig för att det går FÖR bra. Hittills har jag inte haft några problem med att låta bli "fel" mat eller sötsaker, det är liksom för lätt. Det är inte svårt för mig att hålla min kalorigräns, de dagar jag har spräckt gränsen är endast de gånger jag har druckit alkohol, alltså typ 4 dagar. Jag är så orolig för att jag kommer tröttna en dag och paja allting! Hur länge kan man vara taggad? Det är låååång tid kvar innan jag når min målvikt, kommer jag verkligen hinna dit innan jag har gett upp och lägger på alla kilon igen?

Är det någon av er som läser som lyckats gått ner typ 20 kilo utan att ge upp en enda gång? Kan ni inte berätta, jag behöver lite solskenshistorier :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag började på 85, gick ner till 74.5 på bara några veckor (kilona RAMLADE av, med hjälp av VV då..). Sen nu har jag stannat på den vikten väldigt länge, sedan påsk ungefär.. Har även gått upp till ca. 76 kg som mest. Men nu är jag igång igen och har gått ner till 74,6 från 75.3 bara sen i måndags. Så även om man har en period där man känner 'faaaan' så blir det bättre. Jag hejjar på dig!:) / Frida

Unknown sa...

Svackor ingår i viktnedgången. Om man inte kör på ren dricka förstås och tappar 20 kg på 2 månder... Bäst för kroppen är ju att långsamt gå ner i vikt, även om det brukar gå fort i början (då är det ju inte så konstigt att motivationen är på topp).
Jag är i en svacka nu och jobbar för fullt på att ta mig ur den. Jag har stått näst intill stilla sen påsk, vilket suger! Men även det hör till viktnedgången...
Jag håller på dig!

Anonym sa...

För 2 år sedan vägde jag 99 kg, idag väger jag 73. Vad gäller min diet så har jag under åren haft måånga svackor, men så länge jag fortsätter med träningen så vet jag att jag inte kommer att gå upp igen! Många gånger kommer det att vara jättesvårt. Det bästa är då att ta en veckas paus och sedan köra igen, annars kan man lätt tappa motivationen helt...

Du är så grymt duktig, jag är helt övertygad om att du kommer att uppnå dina mål! :)