onsdag 8 augusti 2012

Semester!

Hej på er älsklingar!

Tack för era underbara kommentarer! Jag är så glad att ni fortfarande tittar in här då och då, fast jag uppdaterar som en kratta nu när jag har semester. Självklart håller jag fortfarande på med min kaloriräkning fast jag har tagit en paus från ShapeUp. Jag registerar endast sporadiskt för att hålla koll, men inte lika slaviskt som förut. Har man semester så har man!

Under dessa fyra veckor kommer jag ta långpromenader när jag kan och rida måååånga långturer med hästarna. Jag ska även tävla på lördag och rida åtta (8!!) mil vilket kommer ge mig träningsvärk i en vecka, haha. Jag äter inga snacks, fikabröd eller snabbmat utan håller mig till lågkalorikost. Min största last som jag ständigt oroar mig för är alkohol, och speciellt då öl... Men jag försöker att hålla det till specialla tillfällen i alla fall och inte dricka i "onödan". Vi får se vad vågen säger på fredag!

Inga kommentarer: